Subject: Avaldus: kinistusraamatust laiendatud otsing
From: "Pille Kork" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 14:52:25 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kuna tänasest alates kaob kinnistusraamatust võimalus otsida, siis saadame
avalduse laiendatud otsingu taotlemiseks ajakirjanduslikel eesmärkidel.
Lisan allkirjastatud avalduse meilile.

Lugupidamisega,

Pille Kork

finantsjuht

+372 53 402 146

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Õhtuleht Kirjastus

Narva mnt 13, 10151 Tallinn

www.ohtulehtkirjastus.ee <http://www.ohtulehtkirjastus.ee/>

 <https://www.ohtulehtkirjastus.ee/>

Saatja: Siim Saavik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 15. jaanuar 2025 11:45
Adressaat: Priit Pärnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Telefonivestluse jätkuks

Tervist

Uurisin selle teema kohta.

AS Õhtuleht Kirjastusel on sõlmitud kinnistusraamatu andmete pärimiseks
RIK-iga leping. Antud juhul tuleks teie administraatorkasutajal, Pille
Korgil, esitada RIK-ile Õhtulehe esindusõigusliku isiku poolt digitaalselt
allkirjastatud avaldus, mis sisaldab põhjendust/alust, mille kohaselt on
teil õigus laiendatud otsingule.

Allkirjastatud avalduse ja sellekohased lisaküsimused, kui need tekivad,
saab saata aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  .

Meediakontaktina pöörduge vajadusel selle teemaga RIKi avalike suhete juhi
Heilika Kutschi [email-masked] <mailto:[email-masked]>
poole.

Head,

Siim Saavik

Tartu kohtute pressiesindaja

521 3480